FAQs


Producten

- Is een product altijd op voorraad?
In principe zijn alle producten die MediMast BV aanbiedt in haar webshop altijd op voorraad. Indien dit niet het geval is, wordt u hiervan na uw bestelling per email op de hoogte gebracht.

- Geldt er een garantie op de producten die MediMast BV aanbiedt?
MediMast BV selecteert haar producten met de grootste zorg. Mochten er ondanks alle inspanningen problemen zijn na opening van het product, dan kunt u contact met ons opnemen via info@medimast.nl.

Bestellen

- Moet ik een account hebben om een bestelling te kunnen doen?
U hoeft geen account te hebben om een product te bestellen in de webshop van MediMast BV. U kiest uw product(en), vult uw gegevens in en betaalt. Uw bestelling is geplaatst.

- Wat doe ik als ik het verkeerde product heb besteld?
Heeft u uw bestelling net afgerond en betaald en komt u erachter dat u het verkeerde product heeft besteld? Wanneer u ons dit direct laat weten via info@medimast.nl, zullen wij ons best doen uw bestelling nog te annuleren. Lukt dit niet meer, omdat de bestelling al ingepakt en verzonden is, dan kunt u gebruik maken van uw recht uw bestelling terug te sturen binnen 14 dagen. Het door u betaalde bedrag wordt dan terug gestort op uw rekening. U kunt vervolgens alsnog het juiste product bestellen.

Betalen

- Hoe betaal ik mijn bestelling?
Uw bestelling betaalt u via iDeal, Paypal, Master Card of VISA.

- Wanneer ontvang ik de factuur?
Zodra uw betaling bij ons binnen is en wij uw bestelling verzendklaar maken, ontvangt u uw factuur per email.

Verzenden

- Wat zijn de verzendkosten?
MediMast BV verstuurt alle bestellingen kosteloos binnen Nederland. Buiten Nederland, maar binnen de EU berekenen we een bijdrage van € 3,95 bij bestellingen tot € 100,00. Daarboven is verzending binnen de EU ook gratis. Retourneren is altijd voor uw eigen rekening.

- Kan ik de status van de verzending volgen?
Zodra uw bestelling verzonden is, ontvangt u bij verzendstukken die niet door de brievenbus kunnen een email met daarin de link waarop u de status van de verzending kan volgen.

Bezorgen

- Wat is de levertijd?
MediMast BV streeft naar een levertijd van maximaal 2 werkdagen. In de meeste gevallen zal de levering zelfs de volgende werkdag plaatsvinden. Wanneer levering binnen 2 werkdagen niet mogelijk blijkt, brengen we u daarvan op de hoogte.

- Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Uw bestelling wordt bezorgd door Post NL. Producten die door de brievenbus passen worden als brievenpost verstuurd. Grotere producten worden als pakket verstuurd en hiervan ontvangt u een traceercode.

- Wat doe ik wanneer een beschadigd of verkeerd product is afgeleverd?
MediMast BV verzendt haar producten in een degelijke verpakking om beschadigingen te voorkomen. Mocht er toch iets mis zijn gegaan tijdens het transport, dan kunt u dat ons binnen 2 werkdagen na ontvangst van uw bestelling laten weten via info@medimast.nl. U hoort dan wat u verder moet doen.

- Kan ik het product op komen halen?
Het is helaas niet mogelijk uw bestelling op te komen halen. Wij sturen u de producten graag toe.

Retourneren

- Kan ik mijn bestelling terugsturen?
Zonder opgaaf van reden kunt u het product binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling retourneren. Neem in dat geval contact met ons op via info@medimast.nl. U ontvangt dan verdere instructies. Belangrijk: het product dient onbeschadigd te zijn en moet in de originele verpakking zitten. Passen mag uiteraard wel.

- Kan ik een product ruilen?
U kunt een product ook ruilen. Als u het product retour stuurt en erbij vermeld waarvoor het geruild moet worden, ontvangt u binnen enkele dagen het andere product. U kunt ook het product dat u niet wilt binnen 14 dagen terugsturen en alsnog het juiste product bestellen. Het teruggestuurde product wordt na ontvangst gecrediteerd en binnen enkele dagen wordt het bedrag teruggestort op uw rekening.

- Wat is herroepingsrecht?
Bij een aankoop in de webshop van MediMast BV is sprake van een overeenkomst op afstand. Dit betekent dat u het recht heeft om zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen na de bestelling van uw aankoop af te zien. U kunt uw bestelling terugsturen naar MediMast BV, Prinses Marijkelaan 11, 2635 JH Den Hoorn. De kosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening.

- Hoe stuur ik mijn bestelling retour?
U kunt uw bestelling retour sturen naar MediMast BV, Prinses Marijkelaan 11, 2635 JH Den Hoorn. Graag vernemen we de reden van het retourneren, maar dat is niet verplicht. Het product dient wel onbeschadigd te zijn en in de originele verpakking te zitten. Na ontvangst door ons controleren wij de retourzending op schade en gebreken en ontvangt u binnen enkele dagen een creditnota.

- Wie betaalt de kosten voor een retourzending?
De kosten van een retourzending zijn voor eigen rekening.

- Hoe wordt een annulering of een retourzending terugbetaald?
Binnen 14 dagen na ontvangst van uw retourzending, zal MediMast BV het door u betaalde bedrag terugstorten op uw rekening.

Klachten

- Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
MediMast BV doet haar uiterste best de beste producten aan te kunnen bieden en ze keurig en op tijd bij de klant te laten bezorgen. Mocht u ondanks al onze zorg toch een klacht hebben, dan kunt u contact opnemen via info@medimast.nl.

- Wat is de klachtenprocedure?
Zodra MediMast BV uw klacht heeft ontvangen, zullen wij deze per email bevestigingen. MediMast BV streeft ernaar zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen een maand naar een passende oplossing te zoeken.

- Wat moet ik doen als ik een vraag heb?
MediMast BV heeft ernaar gestreefd zo volledig en duidelijk mogelijk te zijn bij het presenteren van haar webshop. Heeft u toch nog vragen, neem dan contact op via info@medimast.nl.